Aardbeving Nepal - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van evelien westerhuis - WaarBenJij.nu Aardbeving Nepal - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van evelien westerhuis - WaarBenJij.nu

Aardbeving Nepal

Blijf op de hoogte en volg evelien

25 April 2015 | Nederland, Leeuwarden

Vandaag verschrikkelijk nieuws dat er een aardbeving is geweest in Nepal precies tussen Kathmandu (waar ik aan kom) en Pokhara ( waar ik heen ga). Sinds 1935 zijn ze niet door zo'n heftige aardbeving getroffen, 7.9 op de schaal van richter met naschokken van 6.6. Op dit moment zijn er al meer dan 1000 doden en is de luchthaven gesloten. Het is dus ook de vraag of ik wel kan vliegen. Nou gelukkig ben ik dan nog maar veilig thuis en zijn de mensen waar ik heen zou gaan ongedeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

evelien

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 3905

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Vietnam

Landen bezocht: