Ready for take off naar Vietnam - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van evelien westerhuis - WaarBenJij.nu Ready for take off naar Vietnam - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van evelien westerhuis - WaarBenJij.nu

Ready for take off naar Vietnam

Blijf op de hoogte en volg evelien

11 Mei 2015 | Nederland, Leeuwarden

Vandaag is eindelijk de dag aangebroken, na alle voorbereidingen, tegenslagen van de natuur die tussendoor kwam ben ik eindelijk klaar voor take off. Nadat mijn plannen van Nepal niet meer door konden gaan moest ik snel gaan beslissen wat ik ging doen. Al snel viel mijn oog op Vietnam en zo gezegd zo gedaan. Nieuw ticket geregeld en visum en nu zijn we 11 mei en ga ik eindelijk weg. OP dit moment dat ik dit aan het schrijven ben loop ik nog flink te stressen want er is nog zoo veel te doen en zo weinig tijd. Ik vlieg vanavond pas dat scheelt. Via Dubai vlieg ik naar Ho Chi Minh City waar ik morgenavond half 8 aankom. Daar zal ik opgewacht worden bij de luchthaven en naar hotel Lele gebracht worden. De dag erna ga ik met de bus naar Can Tho, deze rit duurt ongeveer 3 uur.

De projecten die ik ga doen zijn lesgeven, activiteiten met kinderen, op een creche meelopen, met gehandicapte kinderen tijd doorbrengen en koken in een ziekenhuis. Dit zal ik een maand doen waarop Freek mij achterna vliegt en op 11 juni ik hem weer zal zien. Samen hebben we dan nog een maand om Vietnam en Maleisie voor een deel te zien.

Ik ga proberen zo veel mogelijk met jullie te delen, maar ga bovenal enorm genieten. Ik zal jullie missen en bedank iedereen voor de interesse, aandacht en cadeautjes die jullie hebben gegeven. Ik moet nu echt gaan want tas moet gepakt worden enz enz.

Oant Sjen allen
Dikke kus,

Evelien


  • 11 Mei 2015 - 12:26

    Swancis:

    Veel plezier meis! Pas goed op jezelf! X

  • 12 Mei 2015 - 00:04

    Marjo:

    Heel veel plezier, en denk om jezelf ! dikke tuut

  • 12 Mei 2015 - 00:04

    Marjo:

    Heel veel plezier, en denk om jezelf ! dikke tuut

  • 12 Mei 2015 - 23:40

    Annametsje:

    hey lieve evelien,

    Hopelijk ben je goed en veilig aangekomen! Wat spannend allemaal en een leuke uitdaging! Hier word veel aan je gedacht ;)
    Liefs knuffel en kusje

  • 15 Mei 2015 - 17:57

    Natascha:

    Hey meid, hoe is het daar?
    Ben benieuwd naar je volgende post

    X Natas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

evelien

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 3901

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Vietnam

Landen bezocht: