Vietnam - Reisverslagen van evelien westerhuis - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslagen van evelien westerhuis - WaarBenJij.nu

Vietnam

Ik heb besloten weer eens iets te gaan doen voor mijzelf. Even stil te staan hoe goed we het hier hebben ondanks de onrust momenteel. Even mensen te helpen die het echt nodig hebben. En dankzij mijn passie voor reizen doen we dat dan natuurlijk niet op de hoek van de straat. Na een zoektocht ben ik uitgekomen in Pokhara, Nepal. Hier ga ik een maand mijzelf inzetten in een weeshuis. De kindertjes ga ik daar helpen/begeleiden met de praktische zaken, daarna gaan we samen naar school toe om ze daar met huiswerk te helpen en zo nu en dan een lesje te geven. En belangrijk, gewoon de kinderen aandacht geven en een leuke tijd met ze te hebben. Daarna komt Freek richting Azie waar we samen dan nog een tijdje gaan reizen.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2015

Inzamelingsactie Can Tho

30 Mei 2015

Steun ons project

23 Mei 2015

Projecten Can Tho

16 Mei 2015

Goodmorning Vietnam

11 Mei 2015

Ready for take off naar Vietnam
evelien

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3910

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 08 Juli 2015

Vietnam

Landen bezocht: